Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada Webs d'interès Webs d'interès Mapa web Mapa web
Tornar a la pàgina principal Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada
Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada
Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada
ruta Inici > Participa d’una xerrada per conèixer els avantatges i els inconvenients dels subministraments bàsics d’aigua, gas, llum i telèfon
Participa d’una xerrada per conèixer els avantatges i els inconvenients dels subministraments bàsics d’aigua, gas, llum i telèfon
Tornar Tornar
10/11/2017
 
La trobada, titulada “Que no t’enganyin!”, és gratuïta i oberta a tots els veïns i veïnes i durant la sessió es facilitaran les principals eines per preveure possibles enganys en la contractació d’aquests serveis i entendre els conceptes inclosos en les factures. 

La Biblioteca Cal Gallifa acollirà dimarts 14 de novembre (19 h.) una xerrada gratuïta al voltant dels subministraments bàsics d’aigua, gas, llum i telèfon. L’activitat, prevista inicialment a mitjans del mes d’octubre i que va quedar ajornada en el seu moment, se celebrarà aquest mes de novembre en substitució de la sessió informativa ‘Estalviar aigua és estalviar diners’, que ha quedat suspesa fins a nova data. 

La sessió, organitzada per l’Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, és oberta a tota la ciutadania i oferirà als assistents informació de primera mà sobre els avantatges i desavantatges d’aquests serveis, així com les principals eines per preveure possibles enganys i entendre els conceptes inclosos en les factures. I en finalitzar la trobada, els participants podran gaudir d’un pica-pica.

En aquest sentit, el 70% de les reclamacions registrades a l’Ajuntament durant aquest any 2017 estan directament relacionades amb els subministraments bàsics: contractació de serveis no desitjats amb la telefonia, disconformitats amb les factures rebudes, incompliments d’ofertes pels operadors, interrupcions del servei, serveis de manteniment en companyies de gas o electricitat no desitjats, etc...

Eduard Mata, regidor de Consum, explica que “amb aquesta activitat seguim apostant, com hem fet els darrers anys, per oferir espais on trobar eines i respostes a qüestions bàsiques referents als subministraments bàsics i que permetin als nostres veïns i veïnes tenir més i millor informació sobre els seus drets i deures com a consumidors”.

Cartell de la xerrada "Que no t'enganyin!"
FotoCartell de la xerrada "Que no t'enganyin!"
Documents
    Ajuntament | Major, 91-93 | 08250 Sant Joan de Vilatorrada |ajuntament@santjoanvilatorrada.cat
Tel. 938 764 040 | Fax 938 764 440 | Contactar administrador | Avís legal | Crèdits | Accessibilitat
Logotip Diputació de Barcelona